söndag 20 mars 2011

Investeringar!

Idag har vi varit hos sadelprovaren och testat en massa olika sadlar och den sista vi provade passade utmärkt!! :D Skrittade runt lite i snön i den och travade några små steg så kunde som sagt inte prova den helt riktigt bra, så fick ta med den på prov hem för att rida med den i ridhuset ikväll sen höra av mig hur det kändes. Sadelprovaren gick med på att byta in den (som dessutom va sprillans ny) mot min Prestige. Jätteskönt att ha en sadel som passar bra nu både till mig och hästen!
Frågade lite om min dressyrsadel också så hon la på den med och mot alla odds så passade den också bra, KÄNON! (Y)
Sen följde jag med henne in och provade stövlarna igen, så nu har jag lagt undan ett par Richmond High Rider stövlar som jag ska in och köpa imorgon! NIICE :D


Nya sadeln, Min är svart dock!
Jacson Facundo 17"

Inga kommentarer: