torsdag 3 februari 2011

Fullt upp..

Idag har det varit fullt upp hela dagen..!

I skolan va det stress som vanligt, men vi slutade dagen perfekt iallafall med en rejäl rökdykning. Svetten DROPPADE om oss och alla va huuur glada och nöjda som helst, extra extra pluss också såklart när läraren är tokstolt! ;D
Sen när jag kom hem blev det till att plugga lite, sen åka till Lillans stall för att hämta våran rakmaskin, och varken maskinen eller Lillan va där.. skumt!.. Så då åkte vi till vårat stall igen och då ser vi Lillans bil där och maskinen inlagt i mitt skåp men ingen människa syndes :O Sen tar vi ut Ninio på gången o ska fixa iording inför rakning och då kommer hela bunten, Lillan, Åsa, Petra och Kent ^^, hahah vi hade nog bara åkt förbi varandra..

När vi drogat hästen och fixat klart allt så skulle jag börja. Hade satt på de nya slipade rakbladen för de andra hade blivit lite slitna.. Men neej de ville inte funka. Stod bara där och tuggade på samma ställe och rakade ingenting :S . Blev att fixa, skruva, ändra en massa men ingenting hjälpte. Så det ända alternativet va att byta till de gamla ändådå. Då funkade de minsann, men HAHAHA... oj.. blev inte snyggt alltså! Själva Raknings-modellen blev jättebra, men det är randigt, hackigt och ja...
Sen tog droget slut och hästen blev "galen". Stod och sparkade efter mig hela tiden och ville inte bli rakad. Så ja, Det får helt enkelt se ut som det gör :O Får väl om inte annat fixa till det sen när jag fixat maskinen.. suck.. aja :) Nu slipper han bli lika svettig iaf :D

Inga kommentarer: