söndag 19 juli 2009

Ont i benen :O

I förrgår (fredag) tränade jag för Lillan för 3e gången då.
Kom till volten en halvtimme innan träningen började så börja värma upp lite smått tills resten kom :). ( träningen skulle börja kl. 5, kom alltså dit halv )
Det första Lillan sa till mig va att ta bort stiglädrerna helt, precis som jag fick lov o göra på första dressyrlektionen också . Det var alltså bara att ta bort dem...
Vi red lätt (inkl. jag utan läder :O.. jooobbigt och svåårt spec. i Ninios trav :S ) .. vi satt ner, galopperade, skrittade skänkelvikningar osv.
Sen börjadé jag undra varför lektionen gick så långsamt för det kändes som vi hållit på i flera timmar, men sen sa hon ÄNTLIGEN att det va slut. Då kollade jag en liten snabbis på klockan och då va den strax innan 7 :S . Jag hade då ridit i hela 2,5 timme :O:O

Nuu har jag lagom ont överrallt , och idag (söndag) blir det att ge sig av till IIddaaaa med totton + petra + petratotto.. :D sommarjobb . :/ . xd ska bli kul ändå, ska hoppa lite terränghinder i hagen + träna dressyr för riktigt bra tränare . :d kanske lär mg nått nytt under veckan som vanligt då :) .

Inga kommentarer: