tisdag 8 november 2011

Nakenchock!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen.. Stina träningen sist gick kanondåligt men sista rundan skötte han sig jättebra faktiskt.
Har även tagit bort hans man, stubbat den..... fast nej det har jag ju inte men så mycket man som jag tog bort så kunde man nästan tro det, glömde dock att ta kort på högen som jag skulle :) Alltså jag har bara ryckt och kortat upp hans man en aning, blev riktigt snyggt faktiskt och nu ser han riktigt maffig ut ;)

Igår kväll så passade vi även på att raka honom. Blev en liten variant som vi brukar göra, klipper hela halsen, bogen och undersidan av magen. Lämnar ben, rygg, huvud och rumpa. :)
Eftersom våran rakmaskin är lite knas så gick det inte att byta till de nyslipade rakbladen då de bara tuggar pälsen så han blev lite smårandig/flammig över bogen... men snart växer det till sig så då blir de nog bra. :P PIGG häst kommer man få nu iaf ^^

Inga kommentarer: