måndag 24 januari 2011

Okeejråå

Jaaa och eftersom Petra klagar på att jag inte skriver så ofta här just nu så måste jag väl skriva nått då ^^,

Idag har jag och Sandra bokat tatueringstid på Blue Bird !! :D Vi sa att vi ville ha en tid så fort som möjligt så vi fick en på Fredag (28onde) kl. 15.00 =O. Snabbt fixat ^^ Dock så är det en amerikan som tatuerar, vilket är lääskigt för jag är inte så vidare bra på engelska, och speciellt inte när jag inte haft engelska på ett halvår i skolan x).

På Ninio fronten börjar det se bättre ut iaf. Han är gladare och matgalnigare än vanligt och börjar sakta men säkert bygga upp muskler och kondition igen. Ska höra av oss till Lillan så snart som möjligt också för att få tag i rakapparaten för att kunna raka häst och sen ska vi lasta till ridhus och träna lite på riktigt. Måste ju komma igång till tävlingssäsongen ordentligt ;).

Och Nuuuuu vet Petra hur det är att vara hästägare!! :D nojjigheten men ändå den dära otroligt SKÖNA känslan! Va med henne ut i lördags då vi köpte nya skydd och boots till Helmutt, och vilken söt kuse :D Drygade som jag brukar göra med hästar och tog tag i hela hans huvud och pussade ihjäl honom en smula, haha tror nog att han tyckte det va ganska mysigt tillslut ^^,


Dee va väl det som har hänt kortfattat den senaste tiden.. :) Skutta lugnt!

Inga kommentarer: