fredag 19 februari 2010

Går frammåt ! :D

Efter 4 dagars HELT vila så har vi börjat testa o rida Ninio igen. Han är fortfarande lite öm på ryggen, men inte när man sitter/rider. Han är inte halt längre heller, så det känns jätteskönt!
Jag måste börja träna om min rygg också, eftersom jag är antagligen snemusklad därför rider jag honom snett = ryggsmärtorna.. Bara börja o träna =O :D.

Men känns super att man börjar komma frammåt igen, Så nu får vi se om han är redo för hoppträning på Onsdag igen, annars får vi träna på hemma ett tag till. Fick också min räkning för nya klubbjackan som har kommit, skojjskojj. Blir o hämta ut den på Onsdag då :D . Blir en röd, där det står TÄVLINGSRYTTARE på ryggen, sen mitt namn! :D Naajs Naaajs (Y)


Sötot får avsluta dagen:

1 kommentar:

Anonym sa...

vad heter textsnittet du har på din header. :D

FezK-@hotmail.com - kaainlundberg.blogg.se