fredag 14 augusti 2009

HERREGUUD !!

Igår morse fick jag ett samtal utav nån Joachim Höök!
Han sa på ett ungefär såhär;

"Jag ser att du har varit med och tävlat i tävlingen som är på Hööks hemsida, där man kan vinna en Thorowgood T4 sadel ... och jag ringer bara för att tala om för dig att det är DU som har vunnit sadeln"

*tyst länge*
- VAAAAA !? :O

Jag har alltså vunnit en sadel värde 4000:- kronor :O , så jag och mammsen åkte in till Erikslund och skulle hämta ut sadeln, och då ringer dem från Hööks i västerås och säger;
"Heej jag fick nyss ett samtal om att det var du som vunnit sadeln, GRATTIS !!! ...."

Nu blev man aningen paff... Hon frågade om vad jag ville ha för sadel, vilken modell, storlek osv.
Så jag sa att vi redan var på väg och då blev dem glada.

Jag valde en Dressyrsadel, eftersom det blev klart igår att jag byter min hoppsadel mot en annan hoppsadel, som är MKT bättre.. dock äldre, men av kvalitet. Det är en Prestige sadel, med kalvskinn (ÄLSKARDEN). Så nu har jag alltså fått 2 nya sadlar utan att betala NÅGONTING, samma dag ;)

Vi tog då hem sadeln och testade på ninio, och den sitter PERFEKT ! :O , ojoj de här va kul :D