torsdag 28 februari 2008

Idag ...

Idag så var jag i stallet som vanligt och red lite. Började med ninio. Tog honom som vanligt, tränsade,sadlade och sen bar det iväg. I börjar dummade han sig lite, men det är inge ovanligt med honom (=S) . Men sen i paddocken så gick det myycket bättre. Nu känns det som vi är på väg åt rätt håll igen :D ..

Sen efter honom så gick ja ut och hämtade gebbe som var tjockare än någonsin xP .
Såklart hade hon rullat sig i leran och hon hade helt plötsligt blivit brunskimmel istället för brun :S .. Men en sak är positiv i allafall, HON ÄLSKAR ATT BLI BORSTAD !! :D så där stod jag ett lång tag och pysslade lite. Sen tog jag ut henne på en barbackaskrittarritt. Red upp på vägen en bit och sen vände jag. Och såklart fick jag lov o känna lite på bäbisen som sparkade som bara denn i magen på henne. Såå gulligt .. :)

Aja det var väl min dag .. Hejdå . =D

1 kommentar:

Pelles blogg sa...

det är den 11 mars nu och inget har hänt på sidan sen den skapades. Var för då ?? Har du inte tid att skriva en rad om dina upplevelser med hästarna